Μοτοσικλέτας
Έτοιμο προς χρήση ψυκτικό υγρό και αντιψυκτικό, με βάση καθαρή μη αναγεννημένη αιθυλενογλυκόλη. Κατάλληλο για το κύκλωμα ψύξης κινητήρων υψηλής απόδοσης μοτοσικλετών, σκούτερ και atv που απαιτούν υγρά υψηλής ποιότητας τύπου HOAT (Hybrid Organic Acid Technology). Προστατεύει ολόκληρο το σύστημα ψύξης (ψυγεία, κυλίνδρους, θερμοστάτες και αντλίες νερού) από υπερθέρμανση, πάγωμα και διάβρωση. Κατάλληλο για κινητήρες νέας γενιάς με εξαρτήματα από κράμα αλουμινίου και κινητήρες λιγότερο πρόσφατης γενιάς. Χωρίς νιτρώδη, αμίνες και φωσφορικά άλατα. ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ: Ένα έτοιμο προς χρήση προϊόν, δεν χρειάζεται περαιτέρω αραίωση νερού. Επιτρέπει σημείο πήξης περίπου -37 ° C και σημείο βρασμού περίπου 108 ° C. Αποφύγετε την ανάμειξη με υγρά διαφορετικής τεχνολογίας. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήσης της κατασκευαστικής εταιρείας, προηγουμένως.
STM D 3306, ASTM D 4985, CUNA NC 956-16, B.S. 6580:2010, AFNOR NF R15-601, SAE J1034, NATO S 759, VW/TL 774-C
Έτοιμο προς χρήση ψυκτικό υγρό και αντιψυκτικό, με βάση καθαρή μη αναγεννημένη αιθυλενογλυκόλη. Κατάλληλο για το κύκλωμα ψύξης κινητήρων υψηλής απόδοσης μοτοσικλετών, σκούτερ και atv που απαιτούν υγρά υψηλής ποιότητας τύπου OAT (Τεχνολογία Οργανικών Οξέων). Προστατεύει ολόκληρο το σύστημα ψύξης (ψυγεία, κυλίνδρους, θερμοστάτες και αντλίες νερού) από υπερθέρμανση, πάγωμα και διάβρωση. Κατάλληλο για κινητήρες νέας γενιάς με εξαρτήματα από κράμα αλουμινίου και κινητήρες λιγότερο πρόσφατης γενιάς. Χωρίς νιτρώδη, αμίνες και φωσφορικά άλατα. ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ: Ένα έτοιμο προς χρήση προϊόν, δεν χρειάζεται περαιτέρω αραίωση νερού. Επιτρέπει σημείο πήξης περίπου -37 ° C και σημείο βρασμού περίπου 108 ° C. Αποφύγετε την ανάμειξη με υγρά διαφορετικής τεχνολογίας. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήσης του κατασκευαστή, προηγουμένως.
ASTM D 3306, ASTM D 4985, ASTM D 6210, CUNA NC 956-16, B.S. 6580:2010, AFNOR NF R15-601, SAE J1034, NATO S 759, VW/TL 774-D/F