Λιπαντικά Γραναζοκιβωτίων

Τα λιπαντικά χειροκίνητων και αυτόματων γραναζοκιβωτίων της BARDAHL εξασφαλίζουν την μέγιστη προστασία για το σύστημα μετάδοσης του οχήματος σας.
BARDAHL DEXRON III

Εξαιρετικής ποιότητος υγρό αυτομάτων κιβωτίων και συστημάτων διεύθυνσης κατάλληλο για όπου απαιτείτε εφαρμογή υγρού ATF DEXRON III. Το BARDAHL ATF DIII παρέχει ένα σταθερό και υψηλό δείκτη ιξώδους. Έχει αντι-οξιδωτικές, αντι-αφριστικές και ενάντια στην φθορά ικανότητες.

Περισσότερα [+-]
BARDAHL ATF D IV UNIVERSAL 100% SYNTHETIC

Υψηλής ποιότητας λιπαντικό αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο έχει αναπτυχθεί για τη χρήση στα νέας γενιάς αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Αυτό το υγρό έχει αναπτυχθεί ειδικά για τις ηλεκτρονικές μεταδόσεις που δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες. Προσφέρει εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση, υψηλό και σταθερό δείκτη ιξώδους, καλή προστασία κατά της διάβρωσης και της φθοράς καθώς και τον σχηματισμό αφρού. Δημιουργεί προϋποθέσεις μέσω του ‘’σφραγίσματος’’ της μετάδοσης για την αποφυγή διαρροών, βελτιώνει και διατηρεί ομαλές τις αλλαγές ταχυτήτων, παρέχει εξαιρετικά χαρακτηριστικά ροής σε χαμηλές θερμοκρασίες και μεγαλύτερη προστασία σε υψηλές θερμοκρασίες. Specifications 

AISIN-WARNER JWS 3309/ JWS 3314/ JWS 3317, ALLISON C4/TES 295, BMW ETL 7045E/ ETL 8072B/ LA 2634/ LT 71141, CHRYSLER AS68RC ATF/ ATF +3 AND +4, FIAT 9.55550-AV1/ 9.55550-AV4 FORD MERCON/ MERCON V/ WSS-M2C919-E/ WSS-M2C922-A1, GM DEXRON II-D/DEXRON II-E/ DEXRON III-G/ DEXRON III-H, HONDA ATF Z-1, HYUNDAI ATF RED 1K/ SP-II/ SP-III, JAGUAR JLM 20292 (LA 3403-M115)/ JLM 21044, JASO M315/ Class 1A, LAND ROVER N402, MAZDA ATF F-1/ MV TYPE M5, MB 236,11/ 236,3/ 236,5/ 236,6/ 236,7/ 236,8/ 236,9/ 236,91/ 236,1, MITSUBISHI ATF J2, NISSAN MATIC-D/ MATIC-J/ MATIC-K/ MATIC-W, PORSCHE LA 3403-M115, PSA P/N Z 000169756/ MATIC-D2, TOYOTA TYPE T/ TYPE T-III/ TYPE T-IV, VOLVO 1161540, VOLVO Constr. Equip. (VCE)1273,41, VW G 052 025/ G 052 055/ G 052 162/ G 052 533/ G 052 990/ G 055 025/ G US 000 162, ZF TE-ML 11A/ TE-ML 11B

Περισσότερα [+-]
BARDAHL ATF VI 100% SYNTHETIC

Το Automatic Transmission Fluid VI είναι ένα πλήρως συνθετικό υγρό μετάδοσης βασισμένο σε ελαία πολύ υψηλής ποιότητας, που αναπτύσσονται ειδικά για ZF αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων 6 σχέσεων . Η ισορροπημένη σύνθεση εγγυάται την ομαλή λειτουργία, ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και μακροζωία.

Περισσότερα [+-]
BARDAHL ATF VIII 100% SYNTHETIC

Το bardahl ATF VIII Automatic Transmission Fluid VIII (ATF 8) είναι ένα πλήρως συνθετικό υγρό βασισμένο στα υψηλής ποιότητας ελαία που σχεδιάζονται ειδικά για τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων ZF 6, 8 ή 9 ταχύτητας. Η ισορροπημένη σύνθεση εγγυάται την ομαλή λειτουργία και την ομαλή μετατόπιση. Αποκλειστικά σχεδιασμένο για αυτόματες μεταδόσεις της ZF 6, 8 ή 9 όπως χρησιμοποιείται από τη VW, τη BMW, την Jaguar, το Land Rover, το Jeep, Chrysler και τον όμιλο της FIAT. Το Bardahl ATF 8 είναι ένα συνθετικό λάδι ταχυτήτων ανώτερης ποιότητας σχεδιασμένο για εξαιρετική προστασία και εκτεταμένη διάρκεια ζωής λαδιού και αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, έχει εξαιρετικές ιδιότητες ψυχρής εκκίνησης και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.

Περισσότερα [+-]
BARDAHL ATF SPECIAL MB134

Το Bardahl ATF Special MB134 είναι ένα πλήρες συνθετικό λιπαντικό γραναζιού για αθλητικά κιβώτια NAG-V mercedes Benz και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με 5 και 7 γρανάζια. Λόγω του χαρακτήρα πολλαπλών χρήσεων, συνιστάται επίσης ιδιαίτερα σε άλλη εφαρμογή όπως αναφέρεται παρακάτω. Εφαρμογή: Bardahl ATF ειδικό MB134 σχεδιάζεται ειδικά για την παραγωγή των αυτόματων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενων κιβωτίων ταχυτήτων 7 ταχυτήτων. Όταν απαιτείται η προδιαγραφή Mercedes Benz 236.14.

Περισσότερα [+-]
BARDAHL ATF MB134 FE

Το Bardahl ATF MB134 FE είναι ένα πλήρες συνθετικό υγρό μετάδοσης βασισμένο σε ειδικά επιλεγμένα, πολύ υψηλής ποιότητας βασικά έλαια, που προορίζονται για τα τελευταία αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων MB 7 ταχυτήτων από MB (NAG2FE+). Το λιπαντικό παρέχει εξαιρετική αντοχή στην τριβή, ανώτερη απόδοση και οικονομία καυσίμου. Εφαρμογές Bardahl ATF MB134 FE συνιστάται για σπόρ οχήματα (NAG2FE +). Αυτό το λάδι ταχυτήτων δεν είναι συμβατό προς τα πίσω με τα προηγούμενα κιβώτια ταχυτήτων 5 και 7 ταχυτήτων, τα οποία απαιτούν MB 236.10, 236.12, 236.14

-MB134 / 236.15

 

Περισσότερα [+-]